2012. július 26., csütörtök

Szilvás cobbler

Nagyon sok helyen megtalálható a neten ez a sütemény, ami nekem nagy kedvencem, de ez a recept vált be nekem. Minden nyáron elkészítem! Lehet másféle gyümölccsel is de szilvával (főleg puhával) a legjobb! :)



Hozzávalók:

kb 50 dkg kimagozott, félbevágott szilva
2 ek étkezési keményítő vagy liszt
2 ek barnacukor
lehet bele tenni aki szereti: kevés szegfűszeg és fahéj
25 dkg liszt
5 dkg cukor
pici só
1 cs sütőpor
10 dkg hideg margarin
1 tojás
1,5 dl tejszín
a tetejére: 2 ek barna cukor


Nekem kerek üveg pitesütő formám van, abban szoktam ilyen sütiket készíteni. Kis vajjal kikentem az alját. Ráraktam a szilvát, megszórtam a keményítővel, majd a cukorral és a fűszerekkel. 
A 25 dkg lisztet összekevertem a cukorral, a sóval, a sütőporral. A margarint rákockáztam és összemorzsoltam. A tejszínt összekvertem a tojással majd ráöntöttem a lisztes keverékre és ezzel összedolgoztam. Egy evőkanállal morzsagaluskákat raktam a szilvára, megszórtam kevés barnacukorral a tetejét.  175 fokos légkeveréses sütőben 35 perc alatt megsütöttem.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
1) Nyerd vissza a volt barátodat
2) Hozd össze a férjet és a feleséget
3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
5) Erőteljes varázsgyűrű
6) szerencsebűbáj
7) A rögeszmék megtörése
8) Szülési és terhességi problémák. Vegye fel vele a kapcsolatot az EMAIL címen: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619